For aLL My LoveLy Friend WeLcoMe To My BloG

DaLam KeHidupan HaruS SelaLu BerWasPaDa DenGan Apa YanG Ada DI Sekeliling Kita.....

--ShahFiq InDraWan ---

My FormaL Pic

kat Melaka

About Me

Foto saya
Name sy MuhamaD SyaFIq bin Mohd Yusof ...bebudak Panggil fiq jeLau kat lua budak pggil shah..ops jgn pelik taw.name 2 dieorang yg bagi...asaL Melaka...BesAR Kat N9...Em....birhtday sy 24 julai 1989...skang Blajar kat Kolej Teknologi IsLam AntarabanGsa MelaKa..Diploma Kaunseling Semester 3...Cita-cita nk jadi artis tapi x kesampaian...sbab ayah x mengizinkan..saya dapt tawaran 2 buah syarikat rakaman...tp semunya berkecai..musnah...

---ShahFiq InDraWan ---- Seribu Erti ----

Layan SonG

My FaVourite SonG

My Favourite SonG 2

SahaBaT Dan KedaMaiaN

JauHi Dari PenGaniaYaan

My BLoG LisT

Isnin, 23 Mac 2009

---ShahFiq InDraWan Tips----

Wanita yang wajib dijauhi oleh orang lelaki



Ada satu pandangan daripada pakar cinta di luar negara berkenaan ciri-ciri wanita yang wajib dijauhi. Dengan izin, Shahfiq kongsikan sebahagian kecil di sini.

1. Wanita kategori liar.


Inilah jenis wanita yang sering dinasihati oleh mana-mana ibu untuk dijauhi. Pada awalnya, perhubungan dengan wanita sebegini sememangnya menyeronokan.
Dia selalu melakukan sesuatu di luar jangkaan. Perasaan selalu mencuba sesuatu yang bagus, tetapi sikap cuba-cubanya tidak wujud sempadan. Kita teruja dengan kegilaannya tetapi tak kita sedar, tersadung dalam masalah yang diciptanya.

2. Wanita si Bom jangka.


Wanita bersifat bom jangka seumpama emosi yang akan meletus tanpa apa-apa amaran ketika anda menjangka semuanya erkawal.
Dia kelihatan normal luarannya sehinggalah kita menjadi sasarannya.
Individu seperti ini bukan sahaja menjadi bom jangka dalam emosi kemarahan malah emosinya akan mengubah keputusan-keputusan penting.

3. Wanita si Gula-gula


Gadis muda seumpama gula-gula yang melihat kita sebagai pembimbingnya dan menyukai kewujudan kita.
Dalam keadaan ini kita seolah-olah bertindak seperti seorang yang mengajarnya untuk menjadi wanita idaman dan cuba mencipta kehidupan yang penuh kematangan untuknya.
Hakikatnya kita sudah tertipu, gadis muda seumpama ini sebenarnya sedang menguji kuasa tarikan yang ada pada dirinya.

0 ulasan: